Denise Love Music!

Alla inlägg under juli 2012

Av denise selnert - 30 juli 2012 22:57

yes i mörn fyller jag år, hoppas att det blir underbart att bli 14 :D   


men nu ska jag se film hej då :D <3


Av denise selnert - 30 juli 2012 22:35

nu är jag äntligen tbx för att börja skriva i bloggen igen :D 

orsaken till att jag inte gjort några mer inlägg: virus programet gick ut :P


så nu har jag ett helt nytt virusprogram :D 


under tiden jag inte vart inne har det vart ganska lungt. har läst en del böcker jag redan läst en gång och så ^^ i går tills i dag har jag och Meg vart med Moa :) det har vart jätte kul ... bara det att vi inte gjort så mke    vi har sätt på film, sjönge, dansat och så... när vi kom hem för några timmar sen visade mamma en duk som hon hade köpt. JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ, SERIÖST. det va en såndär typisk 4 års-kalas-duk den va blommig i rosa, orange, röd, lila, blå i två olika nyanser och grön! kan bara säga så här :


HAHA BRA KÖP MOR     



men nu vill jag bara klargöra en sak för alla!


DET FINNS FOLK SOM SKRIVER TILL MEJ ATT JAG ÄR "FETT FUL" OCH JAG BLIR INTE VÄRST GLAD FÖR DET. JAG HAR INTE TVINGAT ER ATT TITTA PÅ MIN BLOGG! SLUTA TITTA PÅ BLOGGEN OM NI TYCKER ATT JAG ÄR SÅ FETT FUL! MINA KOMPISAR KANSKE TYCKER OM ATT LÄSA MIN BLOGG OCH ANDRA KANSKE OXÅ. 


VA SNÄLLA MOT MEJ ELLER SLUTA LÄSA BLOGGEN!

TAK PÅ FÖRHAND !!


 hej då // Denise   

Av denise selnert - 22 juli 2012 22:10

alla har åkt hem och det är lungt i huset :P här kommer några bilder fårn idag :

 

sötaste lille bror !!!


 

denna fick malte på morgonen :D


TÅRTA!


 


och som man brukar göra i en blogg , här är dagen stil :P <3


men nu ska jag sova, undrar vad som händer i mörn :P


hej då och god natt // Denise   

Av denise selnert - 22 juli 2012 01:43

tänkte igentligen att det bara skulle bil en film men nepp x)


första filmen "ANASTASIA" en jätte gullig tecknad film, en film som jag tycker borde ses! den får 8/10   



andra filmen är "ASKUNGEN 2" en söt film som handlar om askungen efter hon gift sej med prinsen ;) den tycker jag är en självklarhet att ALLA ska se x) 7/10

 



tredje filmen är "YESMAN" grym film, skrattar alltid i den! den får 9/10 ! se den, du kommer inte ångra dej ;))

 



och nu sista filmen är "OLIVER OCH GÄNGET" handlar om en liten kattunge som springer runt i New York. en film som alltid får mej att gråta :') den får 10/10 !! en jätte bra film ( även fast den är tecknad ) 

 



men nu ska jag sova så ..


hej då och god natt // Denise   

Av denise selnert - 21 juli 2012 21:26

nu är entligen snart dagen slut :P i mörn blir det kalas för brorsan ( Malte ) han fyller 3 år och många kommer. undrar vad jag och meg ska göra.. ja vi får ju inte öppna paket så vi sitter nog inne i mitt rum och spelar bordspel  i dag har den inte hänt så mke, jag, Meg och Pappa har bakat rulltårta. smeten smakade gör gött ;) men nu snart blir det att se film antagligen så jag kommer att skriva lite senare oxxå. ( som vanligt vad filmen heter m.m )  men säger hej då så länge dåe 



 



hej då // Denise  



Av denise selnert - 21 juli 2012 15:00

jaha, då har man duschat och plåsthåret dåe :P ser ju inte riktigt klok ut x)

 

Av denise selnert - 20 juli 2012 23:38

usch dålig film svar ja! den får 4/10 !!!

fattade typ ingenting i filmen... första va mke bättre!!


THE BUTTERFLY EFFECT 2 


 


ingen film som är värd att se :// 


hej då och god natt // Denise  

Av denise selnert - 20 juli 2012 21:01

nu är snart dagen slut! i dag har det hänt mke ! det har vart strömavbrott, glassbilen har vart här, vi har plockat jordgubbar, mamma har gjort sylt. och nu äntligen är den fredagsmys på gång!!!! så brb, när jag har sett filmen kommer jag att lägga ut en bild och namnet på filmen ( och så klart betygsätter jag den) 



hej dåe // Denise  

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards