Denise Love Music!

Alla inlägg under september 2012

Av denise selnert - 25 september 2012 19:17

OMG! det va as länge sen    har inte haft tid/lust att logga in på bloggen bara för att skriva vad man gjort under dagera, tro det eller inte men jag har faktiskt ett liv... eller har jag    men iaf ..


ja under senaste tiden har det inte vart så mke annorlunda vissa saker vill jag verkligen inte ta upp efter en sak jag såg förut. och nej det är ingen idé att ens fråga för do kommer jag bara få as damp på er. just nu sitter jag och lyssnar på musik, liktigt awesome faktiskt  


men herreguuuud under en månad verkligen och endå så vet jag inte vad jag ska skriva liksom. jo just det , jag har börjat med det där konfermations mojsen. rikigt ruuligt! 


men vem örkeer igentligen sitta här framför bloggen och skriva en massa dret... det tar bara onödigt mke tid ju  


jaja, nu örker jag inte skriva mej så hörs snart...eller inte ...


hejdå // Denise     

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards