Denise Love Music!

Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Mys i sängen!

Av denise selnert - 4 mars 2014 21:44

det har bara gått två dagar av skolan och jag önskar redan att allt bara kunde vara över... snart börjar nationella proven också .  Hur i hela fridens namn ska jag örka allt nu.


Fick föresten ett B på biologi provet (och nej det va inte sexualkunskap för då skulle jag fått A  ) så jag ock mamma firade det genom att köpa en varsin chili körv på OKQ8 förut   .


i mörn är det onsdag och det ända posetiva med det är att det är elevensval! Men efter det tar jag bussen tillbaka till de mörka skogarna för att sedan ta på springskorna och springa ut med "bazar" varor...  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av denise selnert - 14 april 2014 18:43

hjärat går inte att få mer helt när man sitter hemma och lyssnar på Raubtier på högsta volym! (det ä dä som jag älskar med att bo på landet, du kan spela hög musik utan att grannarna klagar )     nu till helgen ska jag och några andra vänner från...

Av denise selnert - 29 mars 2014 15:31

 uuh va gött det ä med helg och solen lyser för första gången iår så starkt att man får färg, kommer inte ihåg senaste gången vädret kunder göra en såhär glad!      i fall ni ville veta vrf jag inte skrivit på ett tag är det för att vi har bytt v...

Av denise selnert - 23 mars 2014 19:21

Efter att jag fick världens ilske-utbrott förut gick jag och Meg ut en stund bara för att rensa tankarna, och jag tror nog att det va det bästa jag gjort på länge! Har aldrig varit så där arg på länge!     Mamma sa något till mej förut som gjorde...

Av denise selnert - 18 mars 2014 16:49

Lägret i helgas gick ju verkligen upp och ner kan man säga, fölk svimma, spydde, skada sej, åkte till sjukhus med ambulanser och knaprade alvedon och ipren...    Men för de som inte gjorde något av det tror jag faktiskt att det blev en ganska så ly...

Av denise selnert - 12 mars 2014 19:05

Idag när jag åkte hem från skolan, kände jag mej på något konstigt sätt ovanligt glad. Jag har faktiskt inte varit så glad som jag har varit i dag förens innan nyår!     Fast observera att detta va innan jag kom hem... stod nyss utomhus och spola...

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards