Denise Love Music!

Alla inlägg under februari 2013

Av denise selnert - 18 februari 2013 21:23

tjenna pojkar och flickor, män och kvinnor, gubbar och gummor. nu är det dags för barn program!


hahaha...YOLO SWAG BRUUUUUR.


har just nu väldigt tråkigt. sitter ensam i mitt rum och det är aldeles svart runt om mig... läskigt! i mörn är det tisdag, och då har klassen bad. bad är egentligen as roligt, men vrf har vi det i skolan egentligen... vi lär oss endå inge nytt, simmar bara en massa jävla längder -.- vem va puckot som kom på att man ska bada i fisk-bajs vatten???? och vrf ska man isf vara under vattnet och drukna för... känns ju väldigt onödigt. jag tycker att det är helt okej med dusch och badkar.


jo föresten innan jah lägger ner datorn och tar natta så vill jah bara berätta att jag färgat håret till svart, eller ahhh...Sofie färgade mitt hår svart XD


hejdå babes



älskar dej Olsson      <---- min speciella babe    

Av denise selnert - 8 februari 2013 22:08

tja allihop,  gissa vad som hänt på sista tiden, så klart så har jag tappat mobilen i backen och hela jävla framsidan sprack. så just nu sitter jag hemma men en experia X8 och bara längtar tills att min mobilis kommer hem till mamma igen <3


jag kan inte fatta att det är alla hjärtans dag på torsdag, det känns som att det bara var ett år sen det va alla hjärtans dag ... men just det... det va det ju...-.- den här alla hjärtans dag kommer säkert att bli lika jävla långtråkig som förra årets. någon som ska göra något speciellt? avundsjuk på min syrra är jag faktiskt... hon ha kille men inte jag :(((


sitter nog hemma hela kvällen och gråter framför en romantisk film som vanligt ;( 


hejdå // en Denise som kommer att vara forver alone på alla hjärtans dag............. 


puss haaaaaaaaaay  

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards