Denise Love Music!

Alla inlägg under november 2012

Av denise selnert - 10 november 2012 17:58

hej igen, sen jag skrev sist har det hänt en massa saker! jag har vart i London, jag har praoat,jag har vart på konfa läger, jag har vart i Udevalla, jag har bröte ihop ett antal gånger :P först ska jag berätta lite om hur det va i London.



vi åkte dit den 17 oktober. det ända vi gjorde i London va att shoppa. vi va inte ens och titta på Big Ben (stavning). vi bodde hos morfars syster, hon bodde i en ganska liten lägenhet en bit från Camden town. eftersom att vi va och shoppade typ hela tiden så köpte jag ju så klart ganska mke :P


1.en obay keps

2. en jacka

3. vantar

4. mössa

5. en tröja med One direction på

6. en tröja med en katt på :P

7. skor

8. beat lurar

9. en väska 

10. maskara, eyeliner, och brum kräm

11. en "i love mustasch" tröja

 och sen kommer jag inte på något XD 


det som va nog det roligaste var att när vi skulle gå in och köpa keps till Meg så var det en as snygg kille som stog där och sålde kepsarna. han ragga på mej!!!! han sa att jag va het, att vi skulle gifta oss när jag blev lite äldre, och så :P han sa till Meg :"you can buy this for 10£ because you have beautiful eyes and she is hot" hahahahahahahaha döör XD resten av tiden vi va där ville jag inte gå förbi den affären XD 

när vi åkte hem så sov jag och Meg gött på flyget ;)<3


praoen:


jag praoade på en skola för förskolar upp till femor. det va faktiskt riktigt roligt :D skulle faktiskt kunna tänka mej att jobba där. men jag vet inte en jag har ett år på mej att komma på vad jag vill gå för gymnasium, undrar hur det kommer att gå :P 


konfa läger:

alla konfermations grupper åkte upp till Rättvik. Det ligger i Dalarna. det va as kul, bara det att vi var tvugna att gå upp klockan 7 på möran bara för att vi skulle hinna göra i ordning oss innan klockkan 8 för då skulle vi vara i kappellet och be morgonbön. men jaja det va as nice endå :D fick lära känna vissa personer mer en vad jag gjort förut och delade rum med riktigt rååååliga personer ;D vi var där i 3 dagar (Söndag, Måndag, Tisdag) på tisdagen när vi kom hem så åkte jag med en grannes mamma hem, det var jätte gött att komma hem, vi åt hemma gjord pizza och hade det gött. 


Udevalla:

dagen efter att jag hade kommit hem från konfa lägret så åkte jag och Meg till Udevalla för att bo hos våra kusiner resten av lovet. Meg hade jätte kul där, men jag hade det lite tråkigare.... men som tur var hade jag Malcom där :D vi satt och spelade på mugglis hela tiden typ, men vi satt också och tittade på epic videor på youtube XD saknar det XD


och nu har jag vart i skolan en hel vecka och vet ni vad ? det är faktiskt ganska gött :D trodde aldrig att jag skulle skriva det på bloggen men nu har jag gjort det så ;) 


i går var jag med Moa hemma hos henne, det var jätte gött att komma hemifrån och prata med en person som förstår mej nästa läskigt mke. saknar henne redan <3 

i dag när jag åkte hem så hande det oxå grejer men dom berättar jag inte ;) det finns bara en person som vet det ;*



men jaja, just nu sitter jag och lyssnar på jul musik. ganska gött att bara sitta och lyssna på go musik, just nu är det " all i want for Christmas is you " den är fett grym! snart blir det väll att lyssna på "last Christmas" lika grym den oxå! <3 


och alla som läser det här, tack. ni betyder mke för mej vem du än är <3


men nu ska jag fortsätt att lyssna på min musik. 


puss haay ;) // Denise   

 

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards