Denise Love Music!

Alla inlägg under februari 2014

Av denise selnert - 28 februari 2014 10:25

Känns som att det va dret länge sen jag va inne nu men det var bara någon dag sendan ... i Tisdags var jag överallt och ingenstans! Dagen började med att det var jätte soligt och ganska varmt (dock att det bara var 5 grader) så jag satte på mig min vår jacka, då tänkte jag inte på att jag skulle sova hos en kompis och sedan åka till stan därpå för att se på bio. Men tror ni inte att det börjar ösregna och min jacka kändes som en läderdräckt   


jaja Bion var iaf skit bra! vi såg på robocop, den var inte lika rolig som orginalet men den var väldigt bra endå!


nu snart får mamma och pappa lite fölk hit som ska bada badtunna och då ska jag och Meg passa onger... önska oss lycka till  


Av denise selnert - 24 februari 2014 17:32

Nu har sportlovet änligen tage fart! och så klart startar jag denna underbara tid med att göra rent kaninburarna...   Har dock så ont i hela kroppen så det är nog det ända jag kommer att göra idag! min nacke tar snart död på mej, och mina ben är extremt blåa av blåmärken  


tar nog natta tidigt idag... i mörn blir det en spännande dag ska jag allt se te, och vi får hoppas att jag inte har lika ont då  


dagens låt:

Av denise selnert - 23 februari 2014 16:01

hahaha, som jag trodde. Det blev lika kul som jag tänkt mej på partyt! vill tacka alla underbara människor som var där och förgylde tillvaron! Kunde nog inte blivit roligare!  


ny duschad och med en nacke som för så ont att jag tror att den går va ska jag nu ta det lungt ett tag och fira med mej själv att det inte ä nön skola i mörn!!  


ger er en låt som alltid kommer att ha minnen med sej...

Av denise selnert - 22 februari 2014 11:32

eftersom att sportlovet börjadde såpas bra anar ag att det inte kommer att misslyckas idag heller, ska nämligen till sunne och fira en kompis som jag inte träffat på typ as länge   


så jag antar att det kommer att gå vägen idag igen! skriver antagligen inte ikväll men vi får se hur det blir..


Av denise selnert - 21 februari 2014 22:57

kom nyss hem från karlstad där jag sett Jesus Christ Superstar tillsammans med alla underbara människor från kyrkan. Vilken dag det har varit! Musikalen var så klart skit bra, och jag skulle faktiskt kunna se om den! jag har bara en fundering, är det någon som vet vem det var som spelade Judas? uppskattar ett svar.  


Jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara nästa sak... och jag vet verkligen inte om jag ska skriva det på min blogg heller... men kanske berättar inom en snar framid!  


och som vanligt bjuder jag er på en låt, för att fira sportlovets början  


Av denise selnert - 20 februari 2014 17:59

För ett tag sedan fick jag redan på att våran klassresa till Spaninen är bokad!! så i slutet av maj bär det av till soliga, underbara Spanien med världens underbaraste klass!!  


Jaja men nu ska jag nog snart sätta mig vid tv'n och titta på supernatural och bara längt till morgondagen då vi sa till löfbergs arena och titta på Jesus Christ Superstar!! Ser verkligen fram emot det!!!  


Här har ni en liten kvälls upphöjare... slappa, lyssna, njut!   


Av denise selnert - 19 februari 2014 18:01

uuh vilken dryg dag det har varit och för att vara ännu värre så är det ju torsdag i mörn...

jaja nu får de väll bli att passa onge här hemma tillsammans med Meg, vi har tagit oss an uppdraget att försöka att tämja den vilda besten Malte. fram med Filmer och glass!  


och eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva mer så får ni en lå av mej:



Av denise selnert - 18 februari 2014 21:30

Det finns ingen bättre känsla än att få höra av någon annan att du betuder något för den! Det är synd bara att vi inte alla får höra det... Till er som läser detta vill jag lyfta fram det att ni betyer väldigt mycket för någon vare sig ni vet det eller inte, och ser ni någon som kanske ser lite nere ut, säg hej för tusan, gå inte bara förbi och tänk " jaja det blir nog bättre" det är inte säkert! visa att du har ett hjärta! alla förtjänar att bli älskade för dem som dom är!


lite musik också till er som kanske inte tycker att detta låter så toppen bra 

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards