Denise Love Music!

Alla inlägg under februari 2012

Av denise selnert - 29 februari 2012 18:21





 här är så jävla snygg, han är så jävla bra, han är så jävla snäll, det är honom jag vill ha, han är inyte perfekt, men det tar jag med respekt, för jag vill ha honom så , för jag blir lycklig då <3

Av denise selnert - 29 februari 2012 17:28

hahaha det måsta va något fel på mej ;D, har inte vart inne på bloggen ett tag men endå so vet jag inte vad jag ska berätta om ;D. jo , det e sportlov här och jag har vart med goingen Sofie i från söndag tills på tisdagen ;D, vi chattade på skype med personer som vi inte ens viste vilka det va, en hette Joel, en hette Jeppe, en hette Leo ; en hette festisen m.f det va asa kul, jag och sofie spelade fjortisar och försökte lära en wbe hur man blir en fjortis men det gick ju så där ;DDDDDDD, hahahahaha, fy faan va kul det va  B-) jag och Sofie har vart på går'n också, 2 gånger , men den första gången fick jag damp och gick därifrån.... Sofie är en äckta kompis för hon kom och trösstade mej sen :') men det va inge bra för då blev hennes kille sur på henne :( och allt e mitt fel ... och i mörn firar dom sin ettårs dag och tänk om jag har förstört hennes kärrleksliv med honom :'( vilken dålig kompis jag känner mej som <3 :( ... men andra dagen så va det roligare vi spelade fotbolls spel med Meg, Marre & Marre nöff, sen gick vi in till killarna när dom spelade ishockey-spel. Och när Marre nöff vann , omg, (haha kan inte sluta garva) fick han värsta minen och sprang runt i rummet och skrek " JAAAAAAAAAAAAAAAAAA" hahahahahahahahahahaha (asg). dom som var med i rummet va : Jag, Meg, Sofie , Marre nöff, Marre och Jacob <3 sen somnade jag nästan i Jacobs knä, men då kom Marre nöff och sa att vi var tvugna att följa honom hem ;D och hela gänget följde honom te dörra, sen gick vi runt där ett tag ;D tills Jacob kom på att man kunde sitta under altanerna :P hahaha och där satt jag ocj Jacob sen och tittade ut underifrån altanen ;D haha . Meg och Sofie gick... sen kom Meg tbx och sa att Sofie hade blivit våldtagen och att hon inte ville vara med ;DDDD . efter ett tag kom Sofie tbx och sa att hon hade pratat med Jacobs storebrorsa , och att han letade efter mej, och då började vi springa xD hahahaa det va jätte kul ;D vi gick upp te stora stenen vid skolan (son va full med glas) och ringde till honom ( Jacobs brorsa ). hahaha det va jätte roligt occh sen va det dags att åka hem .... men det va endå en lyckade kväll ... eller hur Jacob   . när jag kom hem satte jag på en film och sen efter det, satt jag vid datorn ett tag ;D. men nu är det en ny dag och hmmm... inget har hänt :(                                                                                         cha dåe <3







Av denise selnert - 22 februari 2012 18:30

fy faan va jag saknar den gamla tiden... då man struntade i vad man hade på dej och det enda som betyde något var att ha den nya dockan. Om man gillade någon gick man fram till den och kramade den.. men nu är allt helt annorlunda!

det som betyder nogot är att ha den nyaste mobilen. om man gillar den sak man va taskig m.m 

Av denise selnert - 21 februari 2012 21:23

grymt är det ;D sj?

jag är en random person som är helt ... ja... random helt änkelt;D

Av denise selnert - 21 februari 2012 21:23

grymt är det ;D sj?

jag är en random person som är helt ... ja... random helt änkelt;D

Av denise selnert - 20 februari 2012 16:40

FAAN va jag Älskar dej <3 

Av denise selnert - 19 februari 2012 17:01

fan va roligt det va igår :D,

va på går'n i grums med:

Nathalie

Martin

Meg

Amanda

Tiffany

Kimberly

Julia

Sara

Jacob

Marius

Rasmus

Daniel

m.f


hahahaha, as roligt va det iaf :) 


sen sov Natta här och nu har hon nyss åkt hem :( 


saknar dej redan Nathalie Jonsson <3

Av denise selnert - 17 februari 2012 17:14

att finns sånna jävla skit ungar som inte fattar att man inte vill att de ska kaste snöböller på en ... blir ju pessarg ....

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards