Denise Love Music!

Alla inlägg under juni 2012

Av denise selnert - 29 juni 2012 21:07

jaha... nu va man hemma igen och vet inte vad man ska göra :// 

har vart underbart roliga dagar hos Natta, och saknar henne jätttemke och vill bara tbx <3

men nu är det som det är och jag sitter här forever alone i mitt rum :P 

någon kompis som är social kanske ? <3 


hej då // D  

Av denise selnert - 29 juni 2012 00:17

dag 2 hos Natta.

vi somnade inte inte i går jag och natta utan va uppe hela dagen och dunkade HÖÖÖG musik.

ungefär klockan 7 somnade vi och vaknade inte förens klockan 2 på dagen XD när vi hade vaknat sen gick vi ner till tågstationen och åkte till sunne för att äta. Natta tog en kebabsallad och jag en kebabtalrik XD

i mörn ska jag åka hem :// saknar många där ute i skogen specielt en XD ( det vet ju du natta XD )

kommer att sakna dej jätte mke Nathalie Jonsson <3 och hoppas att vi kommer att va snart igen <3

men nu örker jag inte skriva så mke mer :P 


här kommer några bilder från idag :D <3

                       

Av denise selnert - 28 juni 2012 00:47

just nu sitter jag hemma hos natta :D i dag har vi inte gjort så värst mke... vi va inne te sunne ett tag och köpte lite monster ;)) vi missade första tåget :P så vi fick va hos nattas kompis Ellen i typ 1½ timme. jag hade ju aldrig träffat henne så det va ju ganska pinsamt i början :S men sen blev det bara roligare och roligare :D när vi satt och väntade sen på tåget pratade vi med en som jobbar där vi köpte monstern, han va ganska rolig. sa att han satt och väntade på sitt ex ?!?!? vrf gör man det :SS nu kommer vi till det riktigt pinsamma :P 

när vi satt på tåget gick det in en hel hög med snygga killar som hade vart på sunne vattenland in i tåget :P de satte sej så att vi kunde se dem och de kunde se oss :P de satt liksom och tittade på en hela tiden och jag hörde dem prata lite om oss :SS man kunde ju liksom inte undgå att titta på dem oxxå :P 

killen som satt bakom de andra va ju iaf snyggast tycker jag nog ;D vrf reste jag mej inte upp och gick fram och sa hej ?!?!?!? jag kommer nog aldrig mer att se dom igen så XD 

 det va vårat stora äventyr idag XD 

nu har jag och natta startat en gemensam blogg 


WWW.trusting.devote.se


vi kommer att fixa lite mer med den i mörn och så, men hoppas att ni kommer att gilla den bloggen :) 


jag kommer ju så klart va inne på den här oxxå så det e ingen fara XD 

men nu ska jag och natta hitta på något annat så...


jag hoppas att ni kommer att få en makalös natt mina vänner hehe XD 


hej då puss // D  

Av denise selnert - 26 juni 2012 22:46

jaha, då va den här dagen avklarad XD  

det har vart en spännande dag med mycker ris och ros XD 

men nu är det kvällen och jag ska egentingen söve, men vem örker .....:P

ska se på film med meg i mitt rum. men problemet är att vi inte vet vad vi ska se :P 

jaja det får blir vad det nu blir XD <3 


i mörn blir det att åka hem te natta <3 ska bli as kul XDDDDD längrat som bara den XD 



god natt // D

 

Av denise selnert - 26 juni 2012 12:48

det här är bara ett litet inlägg till den personen som skrev anonymt till mej ! 

jag har funderat på vrf du skrev så och vrf du skrev anonymt men inte kommit på vrf ! 

tycker att det är jävligt omoget att inte visa vem du är och hoppas att du fattar att jag inte bryr mej om vad du säger !

om det är någon av mina kompisar som tycker att jag gör fel så skulle dom ju våga skriva det själva!!! vill inte ha några dumma kommentarer från någon jag inte ens vet vem det är! och om du tycker att jag är sä jobbig behöver du väll inte titta på bloggen igen dåe ?! 

skulle uppskatta om du skrev till mej vem du är !


 


jag håller ögonen på dej !



MVH// D

Av denise selnert - 25 juni 2012 10:53

                 

Av denise selnert - 25 juni 2012 10:47

hej alla XD 

den här midsommaren har vart den bäste och roligaste  midsommaren som jag har vart med om XD 

kunde kanske blivit lite roligare men men.... det va iaf den roligaste !!! 

på onsdag blir det att åka hem till natta! ska bli as sköjjigt XD 

men nu vet jag inte vad jag ska skriva så...


hejhej // D



 boy next door XD (natta vet vad jag menar ) XD

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards