Denise Love Music!

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

hejhej XD

Av denise selnert - 28 juni 2012 00:47

just nu sitter jag hemma hos natta :D i dag har vi inte gjort så värst mke... vi va inne te sunne ett tag och köpte lite monster ;)) vi missade första tåget :P så vi fick va hos nattas kompis Ellen i typ 1½ timme. jag hade ju aldrig träffat henne så det va ju ganska pinsamt i början :S men sen blev det bara roligare och roligare :D när vi satt och väntade sen på tåget pratade vi med en som jobbar där vi köpte monstern, han va ganska rolig. sa att han satt och väntade på sitt ex ?!?!? vrf gör man det :SS nu kommer vi till det riktigt pinsamma :P 

när vi satt på tåget gick det in en hel hög med snygga killar som hade vart på sunne vattenland in i tåget :P de satte sej så att vi kunde se dem och de kunde se oss :P de satt liksom och tittade på en hela tiden och jag hörde dem prata lite om oss :SS man kunde ju liksom inte undgå att titta på dem oxxå :P 

killen som satt bakom de andra va ju iaf snyggast tycker jag nog ;D vrf reste jag mej inte upp och gick fram och sa hej ?!?!?!? jag kommer nog aldrig mer att se dom igen så XD 

 det va vårat stora äventyr idag XD 

nu har jag och natta startat en gemensam blogg 


WWW.trusting.devote.se


vi kommer att fixa lite mer med den i mörn och så, men hoppas att ni kommer att gilla den bloggen :) 


jag kommer ju så klart va inne på den här oxxå så det e ingen fara XD 

men nu ska jag och natta hitta på något annat så...


jag hoppas att ni kommer att få en makalös natt mina vänner hehe XD 


hej då puss // D  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av denise selnert - 14 april 2014 18:43

hjärat går inte att få mer helt när man sitter hemma och lyssnar på Raubtier på högsta volym! (det ä dä som jag älskar med att bo på landet, du kan spela hög musik utan att grannarna klagar )     nu till helgen ska jag och några andra vänner från...

Av denise selnert - 29 mars 2014 15:31

 uuh va gött det ä med helg och solen lyser för första gången iår så starkt att man får färg, kommer inte ihåg senaste gången vädret kunder göra en såhär glad!      i fall ni ville veta vrf jag inte skrivit på ett tag är det för att vi har bytt v...

Av denise selnert - 23 mars 2014 19:21

Efter att jag fick världens ilske-utbrott förut gick jag och Meg ut en stund bara för att rensa tankarna, och jag tror nog att det va det bästa jag gjort på länge! Har aldrig varit så där arg på länge!     Mamma sa något till mej förut som gjorde...

Av denise selnert - 18 mars 2014 16:49

Lägret i helgas gick ju verkligen upp och ner kan man säga, fölk svimma, spydde, skada sej, åkte till sjukhus med ambulanser och knaprade alvedon och ipren...    Men för de som inte gjorde något av det tror jag faktiskt att det blev en ganska så ly...

Av denise selnert - 12 mars 2014 19:05

Idag när jag åkte hem från skolan, kände jag mej på något konstigt sätt ovanligt glad. Jag har faktiskt inte varit så glad som jag har varit i dag förens innan nyår!     Fast observera att detta va innan jag kom hem... stod nyss utomhus och spola...

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards