Denise Love Music!

Alla inlägg under augusti 2012

Av denise selnert - 27 augusti 2012 20:24

             


hejdå// Denise  

Av denise selnert - 27 augusti 2012 19:42

tjenna alla!!!! hoppas att ni har haft det bra senaste tiden   först vill jag bara göre lite reklam för min bvf's blogg! för det är så att min lilla Marre har skaffat sej en blogg, helt själv . grabben har tagit ett stort steg ut ur pojklivet och klivit in i det nya VUXENLIVET grattis Marre !!! hans blogg heter : marreyo.bloggplatsen.se spana in den   


jag vet inte hur länge sen det va sen jag skrev men ska kolla vänta lite..............................................
..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
........................ herregud det va ju den 23:dje :OOO det va ju as länge sen....


på torsdagen va jag ju med Jens, det va därför det blev ett VÄLDIGT kort inlägg!  på fredagen gick vi ju te skolan som vanligt..( nej inte som vanligt -.-) och sen på eftermidagen kom Moa hem till oss    jag , Meg och Moa planerade mest vad vi skulle göra dagen efter (på lördagen) vi kom fram till att vi skulle gå på stan hela dagen och avsluta med att se på bio. efter ett tag så tröttnade vi på att gå i stan så vi började gå runt i affärer som vi redan hade vart i... det va ganska komiskt ja!!    i stan träffade jag oxå min lärare, han skulle tydligen se på film han oxå (med sin fru) . vi tittade på "total recall" det va en action film från 11 år. den va ganska bra men jag gillar inte filmer som bara handlar om att skjuta personer..... tycker att det är drygt! 

sen åkte vi hem och jag va så trött att jag bara la mej i sängen och försökte sova, Meg satt nämligen i rumet bredvid och pratade i telefon med Rasmus och Rasmus! blev grymt iriterad på dem!! fick damp på Meg ett antal gånger. i söndags hade vi besök av mammas kusin, (förlåt men jag vet inte vad hon hette XD) hon hade med sen en annan stäckting oxå som hetter Jade. ( dom är från England) dom va här ett tag och åt köttbullar och potatis. min och Megs kusin Malcolm va oxå här va hade det ganska roligt, dom facerapa mej men det va bara att dom hade skrivit till en person att han va "GANGSTAAAH" sen åkte de hem samma dag.....


och i dag har det vart måndag... är hur trött som helst just nu och ska snart se film med Meg. vet inte vilken film vi ska se men det blir nog bra   

Martin kom tillbaka från Makedonien i dag    blev as glad !!!!!!!!!!!!!! jag menar det verkligen !!!!!! har saknat honom as mke den tiden han vart i MD (tänker på mc donalds när jag läser ordet MD) men nu örker jag inte mer, ska nog sova aldeles snart.... ska fråga Meg om hon fortfarande vill se film... har inge mer att säga, vill ni något kommentera gärna ..


hej då// Denise  


Av denise selnert - 23 augusti 2012 15:49

Jaha då va skolan slut för idag dåe:P skirver mer om dagen i kväll :)<3

Hejdå/ Denise <3

Av denise selnert - 23 augusti 2012 05:53

jaha, då va det skola idag igen. och efter det så drar jag hem till Jens. 


buddah har skaffat blogg nu så om ni vill läsa den/följa den så heter den :


buddah.bloggplatsen.se

 


men ska bara äte och sen bär det av till skolan dåe :P


roliga YT videos:

Av denise selnert - 21 augusti 2012 18:54

nu va det ett tag sen jag skrev igen, har inte orkar att logga in på bloggen för att skriva vad jag gjort de senaste dagarna. men nu örkar jag det iaf  sista dagen på lovet åkte vi ner till standen för att bada, jag badade inte och jag kommer till "varför" sen. vi va där med våran kusin Michelle och det va ganska roligt även fast jag inte badade  vi pratade lite om att vi kanske skulle på bio och lite så med Michelle och bio är ju alltid kul på måndagen var jag jätte trött men endå inte för då va det dags för SKOLA ! har ju saknat klassen jätte mke under lovet!!! 



 

 

har lovat en jätte bra kompis att jag skulle skiriva lite om honom, han heter Alexander men kallas för Buddah. har är hur snäll som helst och kan nog få vem som helst att skratta. varenda gång jag är ledsen får han mej att skratta   jag är jätte glad att jag går i 8B tack och vare honom. om han inte hade vart i klassen så tror jag att jag säkert skulle byta klass. han kanske är lite sjuk ibland men på ett väldigt roligt sätt!! tack Buddah för dom här 2snart3 åren i samma klass  p.s. skaffa blogg Buddah!!  




sen i torsdags så har jag haft väldigt ont i mitt ben och i går va jag inne på vårdcentralen för att få veta vad det va, dom skickade oss direkti till sjukhuset i karlstad för att få ett mer säkert svar om vad det skulle kunna va. efter ungefär 4/5 timmar senare fick vi besked på att det inte va något fel på mitt ben, det va bara en vanlig sträckning. så då hade jag tagit BLODPROV i onödan!!!!! jag hatar sprutor och nålar och blod och allt som har med det att göra. jag skakade som en valp när dom kom med nålarna...grät lite...skrek lite...(vissa säger att jag alltid överdriver men jag hatar sprutor mer en brysselkol!!! jaja men nu är det bara att vänta tills mitt ben blir bättre får hoppa runt lite ett tag till    i dag har vi bara fått en massa böcker av olika lärare och en massa betygskriterier (stavning)

Emma åkte med hem i dag med bussen, va jätte roligt i bussen. tack Gurra för det roliga samtalet!   skrattar när jag tänker på det! här hemma sen tog vi oss en varsin köttbullemacka och gick och satte oss ute på verandan, sen gick vi och tog oss ett par äpplen ut vårat äppelträd ( vad trodde ni?, att jag skulle plocka äpplen från ett plommon träd eller) och sen gick vi in till mitt rum och tittade i de gamla skolkatalogerna. okej jag vet inte precis om dom är så gamla men det va ju liksom i 6:an och 7:an vi tog dom... vi satt och tittade och försökte hitta likheter och olikheter... det va skit kul!!! men nu har Emma åkt hem så nu vet jag inte vad jag ska göra :P någon som har något förslag? snälla? någon? smsa eller kommentera om ni vill , har ni mej som vän på fb får ni jätte gärna skriva där oxå  

 

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer sååå...


Hejdå / Denise  



Av denise selnert - 18 augusti 2012 20:08

sa ju att jag skulle lägga ut ett foto på min nya hårfärg. men den här bliden blev inte så bra men lägger ut den endå så får ni något att skratta åt ;)  


det enda jag nu kan tänka på är att det snart är skola igen. mår skit direkt jag tänker på det. jag vill inte till skolan igen! det enda bra i skolan är ju alla härliga personer där  kommer nog bli jobbigt i skolan den närmare tiden oxå. våran SO/BILD lärare har ju slutat och vi har bytt klassrum och allt! önskar bara att den här sommaren kunde vara för evigt. den har ju vart ganska kort och ganska tråkigt men när det väl va roligt då har det vart RIKTIGT ROLIGT! träffat underbara personer nu under sommaren oxå! det här är ju iaf en sommar jag nog aldrig kommer glömma! vill säga tack till alla er som har gjort att min sommar bleve som den vart! men nu är ju bara frågan...vad ska man göra i mörn SISTA DAGEN PÅ LOVET! kommer säkert inte göra någonting    men det får vi se i mörn iaf....


i dag har det vart en massa fölk här.. vi har åte köttfärspaj och pannakotta. det va underbart gött med pannakotta!!       men nu är jag bara trött och deppig, jag vet inte vrf men det kanske är för att mamma väckte oss klockan 8 i mörse    så nu blir det väll bara att se på någon bra film med Megge och sen kanske söve ... jaja men vi hörs snart igen allihop   


hej då // Denise  

Av denise selnert - 17 augusti 2012 23:34

lägger upp en bild i mörn istället, är hur trött som helst och det är inte något bra ljus just nu :P


hej då och godnatt // Denise  

Av denise selnert - 17 augusti 2012 21:07

ska snart färga håret då, ska bara vänta tills Meg är färdig och sen blir det hårfärgning . kommer bild senare   


hej då // Denise  

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards