Denise Love Music!

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av denise selnert - 7 augusti 2012 20:03

ÄNTLIGEN SÅ HAR JAG FÅTT EN KAMERA! hur lycklig som helst!!

det belv en nikon digitalkamera D3000. den är hur fin som helst, blev asa nöjd  

   vackör drét det där!   



i dag har det vart en ganska lustig dag. i morse när jag vaknade fick jag västa MENSVÄRKS attacken! låg i mitt rum och skrek att jag snart skulle dö. snacka om vilken skådis jag är    men seriös, det gjorde så JÄ**A ont altså!!! och problemet är att jag inte kan ta tabletter (tex. Alvedon) för jag klarar inte av att svälja dom.så jag fick sån där brus alvedon istället. DET SMAKAR JU RENA RAMA ...BLÄ... men somnade sen efter det och vaknade ca 13.30 då bar det av tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill STAN! vi shoppade dator till Meg och kamera te mej. vi köpte oxå 2 stycken filmer vet inte riktigt vad dom hette men det va iaf barn filmer  sen gick vi in på bergvik och köpte MJUKGLASS   sen gick vi till teknikmagasinet och köpte ett varsitt skal till mej, Meg och Pappa. Meg köpte med hallo kitty på, pappa köpte med svenska flaggan på och jag som har världens skummaste telefon (HTC sensation xe)så jag fick välja mellen svart eller glansigt.... jag tog glansigt så klart   . sen när vi gick förbi glitter gick jag oxå in oxh köpte ett par örhängen   ( jag har ju inte hål i öra så.. fick bli klämmgrejer XD ) men nu är jag hemma och har INGET att göra    jaja, får väll se någon bra film   



men vill bara säga hejdå för i dag dååe...



HEJ DÅ LANDKRABBOR! // Denise  



p.s om någon frågar va det inte jag som skrek "hallo Estland" på bergvik   

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards