Denise Love Music!

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av denise selnert - 3 augusti 2012 11:17

i går va jag , Meg, Mamma, Lemonie och Lemonies kompis Nathalie i stan och shoppade ( blandannat till festen idag ) 

Meg och jag föpte oss en varsin new york yankees keps, men meg får inte använda den förens efter sin födelse dag   ( mamma tog Megs keps och slog in den i papper sen sa hon " du får den här i födelsedagspressent!" )  


jag och Meg gick oxxå till Lindex där vi köpte oss en varsin ny bh. bombshell! sen gick vi till gina tricot där jag köpte 2 tröjor. meg köpte ett par byxor och en luvtröja. bild på det jag köpte ( hittade inte någon bild på tröjorna)   sen bar det va till Donken . jag och Meg åt chickennuggets & compani. (STAVNING) och i resturangen bredvid oss satt det hur många snygga fotbolls töntar som helst!!!!  Det är ju inte lite pinsamt att sitta så att man hela tiden ser dom    efter det gick vi vidare. när vi sedan stog utanför gina igen så hade jag lust att "tönta" mej. så jag sa till Meg:

- tror du jag skulle våga att ställa mej här mitt ute bland folket och skriva HALLÅ ESTLAND! ( har nog tittar för mke på jockiboi  ) och så gjorde jag det. sen åkte vi till Willy´s och rusta och köpte grejor tills i dag :D men nu snart är det dags för mitt födelsedags party :D


så jag säger bara en sak



hej då på er alla goa // Denise   

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards