Denise Love Music!

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av denise selnert - 14 augusti 2012 12:07

känner att det va ganska länge sen jag skrev, sist jag skrev va ju liksom i fredags och nu är det ju tisdag  hos Jens (fredags-lördags) gjorde vi typ inge annat en att se på film och skratta åt saker som inte ens va roliga  hos Jens skaffade jag oxå kik och instagram, ett stort steg för mej! har bara tyckt att det vart tråkigt och jobbigt när Meg har suttit framför sin telefon helatiden och tjatat om att det skriver det och den skriver det... men nu har jag skattat det ich en så länge tycker jag att det är SKIT TRÅKIGT! på lördagen såg vi lite mer film och pappa kom sen ungeför klockan halv 7 och hämtade oss, vi åkte till 97:an (pizzeria) och beställde 8 pizzor!!! sen medans vi väntade så sprang vi över till ica och köpte godis och dricka  på söndagen fylde Meg 13 år, den dagen kom det en massa folk och vi åt tysk- grejs. för er som inte vet vad det är så är det en sorts kaka med grädde, krossadekakor, banan, maränger och en sorts ost   GÖR GÖTT! på kvällen va alla ganska trött men inte jag och Meg vi hade fulltshå med att instalera sims på Megs dator  somnade sent dem dagen. I går så bestämmde Meg att vi skulle gå på bio på tisdag (idag) vi ska se på cockpit. hoppas den inte är skit dålig. jag är inte så mke för svenska filmer, gillar mest amerikanska och brittiska!


så i kväll blir det att åka in till stan och se på film dåe!   



 



hej då // Denise  


  p.s. jag och Meg har blivit beroende av One Direction!   

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards