Denise Love Music!

Alla inlägg under oktober 2012

Av denise selnert - 6 oktober 2012 16:50

förlåt att jag inte skrev mer på det förra inlägget men internetet la av :P så jag kunde inte skiva mer men som tur va så han jag skicka det innan det la av helt :P 


i dag är det lördag och jag har verkligen inget att göra kusinerna kommer i dag och i kväll blir det väll arr se film med dem medans de vuxna är på "fest" undrar vilken film vi ska se :P


jaja, men nu ska jag gå och umgås lite med min syster och en av mina kusiner <3 hörs kanske senare i kväll eller någon annan månad ;)


hejdå // Denise  

 

Av denise selnert - 6 oktober 2012 16:39

hejsan, ja nu var jag inne igen dåe. men jag vet inte vrf?!... jag har ingen aning om vad jag ska skriva om , men får ju försäka komma på något :P


hmm....


ja just det    vart på marten i Arvika i dag, köpe två skal till telefonen och en tröja som det står "shut the fuck up!!!" på, rikigt gulligt!!  


va där med Moa och Megge   vi hade as kul, vi gick runt och trängdes som packade sillar bland allt folk. det va as mööh fölk där. Meg såg en massa killar som hon smsat med, och hon bara "Men guud det är han men guuud " -.- jaja älskar henne endå ;*


jag är oxå nu tillsammans med Jånathan.  eller Jonathan som man igentligen säger men jag säger Jånathan. älskar honom verkligen, luset i mitt liv <333333333333

men tänker inte lägga upp film eftersom att jag inte frågat om jag får det för honom   

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards