Denise Love Music!

Alla inlägg under december 2012

Av denise selnert - 7 december 2012 20:30

tjenna, det känns som att jag inte är inne så ofta längre XD men jaja, man är ju det ibland iaf...

nu mina vänner/ovänner är det bara 2 vecor kvar i skolan! längtar som bara den till avslutningen. då kommer det att bli julshow och dans med tjejerna ;) riktigt jävla roligt  


nästa vecka händer det en del! på måndagen så ska jag först ner till gruvan och träna i lucia tåget i skolan, och sen blir det uppvisning för PRO. efter det ska jag till kyrkan och spela upp en teater för småbarn och deras familjer. jag ska spela Maria (jesus mor) sen blir det väll he igen och sova sova sova...

på tisdagen så händer det ingenting XD usch så gött. ska slappna av som fan.

på onsdag är det lucia i stora kyrkan och då är det oxå lucia kröning :D 

på torsdag har vi tre föreställningar en för den ena halvan skolan, en för den andra halvan, och sen en för konumhuset ;P och sen slutlingen på fredag är det dags för mig att va lucia i långsta ;D 


hur ska jag örka .... någon som vet någon bra låt jag kan lyssna på som avslappning ?  någon som har lust att åka på spa? någon som är jävligt skakis inför lucia? 



men nu ska jag nog se någon dålig film eller något XD 

bye bitches ;)


 

det är min lucia klädsel, jag ska vara ängel baby ;D <3

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards