Denise Love Music!

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av denise selnert - 15 juni 2012 14:11

FY FAAN VA GÖTT DET SKA BLI MED SOMMARLOV! men bara om det kunde bli lite mer sol :P 

min bvf Martin frågade om jag skulle göra något inlägg på bloggen snart, haan gav mej en jätte bra idé om vad jag kune skriva om <3 men först ska jag berätta lite om de sista dagarna i skolan som 7:a 


i måndags va det en helt vanlig dag, bara det att i slutet av dagen så tittade vi på film med våran älskade SO lärare. det va den siska lektionen vi hade henne på. hon har blivit uppsagd som lärare och ska nu flytta till småland och skaffa jobb där. vi kommer att sakna henne jätte mke och de kommer inte finnas någon bättre lärare en henne <3 hoppas att hon kommer sakna oss oxxå <3 


på tisdagen va det niornas dag. det är en dag då alla nior i vår skola ska klä ut sig till vad dom vill och gå runt på skolan och leka olika lekar som vi i elevrådet har bestämmt. lekarna som fanns va , tunnelfotboll, irländsk julafton, vattenbalong, spotta råtta och stolar. om ni undrar vad det e för några lekar får ni fråga . de som vann priset för roligast utklädnad var Sara som va sumobrottare och Rasmus som ha en fé, eller vad man nu kan säga XD 


på onsdagen va det klassens dag. 7b och 7c va nere på trulsön och hade det jätte trevligt XD nästan alla lekte en massa olika lekar men jag , Julia, Janina, Martin och Camilla satt och pratade istället vi XD det va iaf en jätte rolig dag <3 Det va jävligt kul allt vi pratade om, men jag tror inte att jag ska skriva allt på bloggen för det e lite för mke att skriva om XD 


på trosdagen vaknade jag med huvudvärk och ont i halsen, jag drack en kopp te och åkte till skolan. i skolan sen så städade vi i klassrummet och flyttade över alla saker till vårat nya klassrum. 43:an! och det roligaste är att vi fick träskåp som vi har tjatat om i snart 2 år . och nu äntligen !!!!!! i slutet av dagen såg vi klart på filmen som vi oxxå såg på måndagen , och åt glass samtlidigt <3

på kvällen sen skulle det va skolavslutning. jag och Meg hadet till slut lite halv damp på varandar för att jag var tvungen att locka hennes hår med en locktång som SÖG! och att jag inte fick fixa iordning mej själv först! men sen när vi kom till kyrkan så träffade vi Olivia och Moa och då slutade vi att bråka c: först tittade vi på Megs skolavsluning och jobbigaste med den va att prästen mitt i allt började prata om träd -.- hur jävla länge som helst :P 

sen på min skolavslutning va jag jätte nervöd för jag skulle sjunga två sånger. en med meg och en själv :P sjävl sjöng jag "i won´t cry" och med meg sjöng jag " du är allt " det gick jätte bra !!! när det va slut så sa vi hejdå till Lisa som slutade i vår klass, och när hon började gråta grät jag och sen blev det ett jätte stort gråt kalas :P sen kom martin och gav mej en ros och då började jag xxå nästan gråta igen. för han hade köpt en ros till mej men jag ha de inte köpt någon till honom. känner mej fortfande som världens värsta bvf <3 förlåt Martin <3<3<3<3<3 


efter våran skolavslutning åkte vi till skruvstad för att egentligen se Lemonies skolavslutning men vi kom lite för sent så vi missade allt :P men det gör ingenting för Lemonie berättar om det typ hela tiden här hemma -.- FLERA GÅNGER OM  !!! fick träffa Jejja oxxå det va kul för det va jätte länge sen jag säg henne och pratade med henne :P


men det som jag inte kan sluta tänka på är en person som just nu påverkar mej 24/7 <3 men det får ni inte veta vem det är för det vet inte ens Min bvf  XD <3


nu kommer vi till Martins förslag om vad jag igentligen skulle skriva om XD han skrev  "Skriv om hur du tror sommar lovet kommer att bli eller hur jävla gött et är att sluta skolan?" mitt lov hoppas jag kommer att bli soligt och roligt... haha det rimmade XDDD nej men jag tror att jag kommer att minnas den här sommaren, eller iaf ett tag :P fyller ju 14 nu i sommar <3 ska träffa kompisar som jag aldrig har träffat förut eller dom jag inte träffat på länge <3 hoppas oxxå att jag kommer att ffå träffa " HONOM" mitt hjärta <3 


 det e 97% gött att skolan är slut, de sista prosenten ligger i att jag kommer att sakna klassen och kompisar som jag bara har kontakt med i skolan <3 men nu martin hoppas jag att du är nöjd för idag XD <3 


hej då // D 

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards