Denise Love Music!

Alla inlägg under juni 2012

:(

Av denise selnert - 10 juni 2012 21:02

du kan säga att jag är en player, en hora, en slampa, vidrig, äcklig, ful m.m men om du säger att jag är söt, om du håller om mej när vi ligger bredvid varanda, om du tittar in i mina ögon och ler,  kan du ju fatta att jag blir kär i dej! men sen när du skriver till mej att en annan tjej  vet allt om vad vi har gjort och sedan när jag frågar om du fortfarande är arg och du skriver " men vad tror du ???!!!!jag har ju förlorat den JAG GILLAR MEST AV ALLT! " blir jag ju förjävligt sårad!!!! men en sak ska du veta , jag tänker inte gråta för din skull!!!! just det !!!! I WIN´T CRY!!!! 


BITCH!

Av denise selnert - 6 juni 2012 11:33

hejsan svejsan XD 

under den senaste tiden har det inte hänt så mke tror jag , jo jag har börjat umgås med Julia mer. vi har byggt kanin hinder och jag har hoppat mer med Robert :) HELT FUCKING AMAZING, JAG HAR BLEVE EN KANIN MÄNNISKA XD ! Sofie hatar mej, det e mindre bra. men jag vet inte vrf hon hatar mej igentligen! är det för att jag ungås med Julia eller vad faan e det ?! men hon får ju faan inte bestämma vilken jävel jag ska umgås med XD det tycker iaf inte jag XD


nu ska jag skriva en kort mening om några personer :


Martin: galen grabb som alltid hittar på bus XD

Julia: rolig tjej som alltid gör mej gla XD

Emma: en bästa kompis sedan länge <3

Sofie: en som jag just nu inte förstår mej på :P

Jacob: en söt rolig och underbar grabb XD

Alex: en jag har tappat kontakten med :P

Nathalie :  en saknad underbar bästis/syster <3

Meg : inte älskade lilla syster jag gör att för <3

Casper: en jag inte litar på så mke >;8

Rasmus : en av grannarna knas XD 

Rasmus : en blygis ;) 

Rickard : en kansig pöjk men dålig musiksmak XDD

Alex: Rickards roliga vän XD 



nu örker jag inte mer XD 



kanske gör ett blogginlägg lite senare XD <3



pussar och kramar <3 

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards