Denise Love Music!

Alla inlägg under februari 2012

Av denise selnert - 15 februari 2012 17:12

e det jag som ä konstig eller är emo killar skit snygga eller vaad :DDD :

  fy faan va snygg man kan va ;DDDDDDDDDDDD



i går va det alla hjärtans dag ! det sööööööög -.- det bra va att jag, Emma och Martin va inne på biblan och daddade oss, sen gick vi till kultur skolan och pratade om vad jag och Emma brukar prata om :P vi satt messt och skratta. i skolan bytte jag ett armband med Jennifer hennes var för litet och mitt för stort ;P 

vrf kan inte alla hjärtans dag vara som alla andra alla hjärtans dagar när man va liten :P det va så mke roligare då ;P i dag har det inte hänt så mke :P


p.s har en ny hemlighet : jag är kär <3


cha dåe <3 

Av denise selnert - 13 februari 2012 18:25

jävlar vilken toppen dag det har vart idag ;D , förutom mitt lilla utbrott på att jag HATAR alla hjärtans dag :P men annars har det vart roligt :) och nyss började jag att chatta ,med en skit SNYGG kille <3 OMFG  va han va snygg !!!!! 

några av mina kompisar vet att jag gillar emo killar, och ja det e sant :D dom är de snyggast personerna på hela jorden ( en del av dom iaf ) men OMG:) jag kan inte sluta tänka på honom <3 ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 


och ny blev jag genast grinig på honom ! det e alla hjärtans dag i mörn och han bor enda borta i stockholm och jag bor ju i lilla lortiga bap Grums :P f**k .... jaja men allt kan man ju inte få :P 


cha dåe <3

Av denise selnert - 12 februari 2012 19:16

dagen har vart grym ;D jag har inte gjort så mke men jag har målat lite på paint på bilder ;D 




före....

     

efter...

     


det va skit roligt ;D   

Av denise selnert - 11 februari 2012 23:18

nu sitter Olivia och skrattar och säger att hon ska dö ;D det e normalt tycker jag ju ;P Meg nördar på datorn!:P och jag tittar i tekninmagasinets katalog och märker att det finns ju jätte mke roligt att köpa ;DDDDD (asg) 

Av denise selnert - 11 februari 2012 19:04

hemma efter en helt bra dag på bergvik med Olivia och Meg <3 köpte 2 stycken linnen på ginatricot, ett par byxor på vero moda och och en foundation på affection. blev rätt nöjd men nu e jag helt pank :P jaja får vell tjäna litte penagr då da ;D  


vad har alla andra gjort idag, vissa vet jag för dom träffade jag på bergvik, men inte alla det skulle vara kul att veta vad alla gjort idag :D 


när jag, Olivia och Meg satt på Mcdonals gick det förbi en massa personer som hade med sej sina killar och tjejer och då börjar vi genast prata om alla   -dag då jag Olivia och Meg kommer att vara (som alltid) FOREVER ALONE...

som alla andra år :((( 


varje år har det vart så att jag inte har haft kille :( och alla  -dag är aldrig kul utan kille :( 

hoppas att jag hittar honom innan alla hjärtans dag <3



hur ska jag göra för att hitta den rätta innan på tisdag :( HJÄLP MEJ!!!!! 

Av denise selnert - 10 februari 2012 15:05

underbar skoldag idag <3 bara att inte Emma va i skolan :( "saknar dej going" 

och sen när man kommer hem så är det jordgubbar som gäller <3

mums vad gott :D 

det är bland det mest sommriga som finns ;D 

Av denise selnert - 10 februari 2012 06:12

rolig dag i går med mina goingar <3

Av denise selnert - 9 februari 2012 15:12

Sitter hemma hos Sofie och tittar lite på Youtube just nu ;)<3

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards