Denise Love Music!

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av denise selnert - 2 februari 2012 22:37

i dag har det liksom vart en skit bra dag tills när jag kom hem ( ska snart berätta ) .  hade biologi prov det gick ganska bra tror jag :P efter det gick jag och Sofie ner te ICA och gömde oss för min syrra Meg och hennes kompis Amanda, men det gick inte så bra vi blev omringade vid drickorna.. ;D och sen kommer Sofie eller om det va Meg på att vi kunde gå över te 97:an och äta pizza så då köpte de godis m.m och vi gick te pizzerian, vi beställde 2 stycken super vesuvio ( vanlig vesuvio med pommes på ) och satte oss vid ett bord där. vi satt där minst en timme och bara skrattade om att vi kom på att man kunde skratta om.  sen gick vi te biblan och jag läste högt för lilla Sofie som spelade samtidigt. sen gick Meg och Amanda och köte varm choklad av mina pengar, fast igentligen så hade de tillräckligt med pengar, så de slösade bort 5kr på att köpa en latte som dom inte ens tyckte om.. -.- men sen kom Marius och tog den för dem! fy faan så han har tagit 5kr från mej!! så när vi kom ut ur biblan, så stälde jag mej vid fönstret de satt vid och skrek:

- din jävel, du har tagit mina 5 kronor!

fast sen sprang vi när de tog bort gardinerna...

och då skrek vi:

- de jagar oss, spring för faan!

och då sprang vi te kulturskolan. där vi skulle ha teater lektion :D vi satt och målade fina bilder och jag skrev dampigt att Amanada är störd ;D det va ju roligt ! de som kom te teatern va:

jag

Sofie

Meg

Amanda

Maja

Linus

 och miranda som började idag...


det va ganska roligt vi började med olika "lekar" som :

samurajen

farmor sover

ko

fetsen m.m


sen gjorde vi improvisatiner ;D 

det går till såhär att läraren(Simon) säger ett motiv som teaterklassen ska skulptera.

t.ex en bil. och då ska gruppen utan att prata forma sig till en bil.

det va göör roligt :DDDDDD 


sen i slutet fick vi en massa olika tidningar som vi skulle klippa ut bilder från och sätta upp på ett papper.  jag hittade en jätte rolig sida med bara massa snygga killar ;D hahaha...

sen va det slut :( 


vi körde hem Sofie, och när vi hade kört en bit så sa pappa:

- vi har ett litet problem hemma.

och jag och Meg blev helt tysta.

och då sa pappa att Malte (min lillebror) har magsjukan...


FY FAAAN !!

 så nu blir det ingen skola i mörn :( 


men vad faan kan man göra åt det :( 

så nu ska jag söve lite kanske ..


god natt och hej dåe <3

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards