Denise Love Music!

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av denise selnert - 17 februari 2014 20:34

Som i mitt tidigare inlägg kanske ni förstått att dagen inte varit så uppåt som man kunde hoppats... men jag kan faktiskt inte säga att den har varit helt värdelös. Jag har en massa vänner som stöttar mej genom den här jobbiga situationen! De är verkligen guld värda!  och jag hoppas verkligen att de vet att jag finns där för dem också!


Som en i min klass alltid säger "nu är det snart helga" haha   bara fyra dagar kvar. Vad ska ni göra till helgen? själv så ska jag på fredagen kolla på jesus christ superstar på fredagen och på lördagen (vad det ser ut som just nu) ska jag till en gammal bästis och fira henne på hennes stora dag!  


och som vanligt, här har ni lite musik att avsluta er måndagskväll med, hoppas ni tycker om det   



Av denise selnert - 17 februari 2014 10:33

Jag vaknar och det första jag möts av är solen som skiner in genom mitt fönster! Kunde inte bli underbarare, jag åker till skolan och mår faktiskt ganska bra för en gång skull. Men tråkigt nog får jag ditt meddelande som ett dödsbesked och min dag är misslyckad ... Fuck life ...

Ha en bra dag ni som inte mår som jag ...

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards