Denise Love Music!

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av denise selnert - 16 februari 2014 19:37

ville bara göra ett inlägg med några låtar som vi inte har uppmärksammat den senaste tiden men som ändå betyder mycket för de flesta  


kom gärna med förslag på låtar som jag kan länka i nästa inlägg   


Av denise selnert - 16 februari 2014 12:40

för en gång skull har jag kommit över det där stadiet där jag bara trackar ner på mig själv och undrar vad det är för fel på mig, jag är glad för första gången på väldigt länge. Trots det att Outtriggers inte kom till finalen igår... jag kommer ju få se dem en gång till nu!   


jag ska börja leva mitt liv som jag aldrig levt förut, från och med nu är alla mina vänner. Jag ska sluta hata och börja älska. Allt i mitt liv hittills har gått åt skogen så det ska jag nu ändra på!


fast vissa saker kan ju gärna komma tillbaka endå... if you know what i mean  


Imöra är det skola, måndagar måste ju ändå vara den värsta dagen i veckan... Det som är bra med måndagar är att du har 99:orna konfa på eftermiddagen, älskar att vara konfaledare!  


Men nu tycker jag att vi släpper loss och dansar oss ut ur denna dagen 

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards