Denise Love Music!

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av denise selnert - 14 februari 2014 15:14

Gråter varje kväll när jag tänker på dig, men jag antar att du inte vet om det. Mina vänner vet, men de ända de säger är att jag förtjänar något bättre. Jag vill inte ha någon annan... jag vill bara ha dig. Kommer aldrig glömma första gången jag såg dig i skolan när jag började sexan, du va en av de läskigaste jag visste. Jag gömde mig alltid uppe vid klassrummet bara för att inte stötapå dig. Men det är annorlunda nu! jag vill vara så nära dig som det bara går, mina armar runt dej och dina runt mig, vill aldrig släppa taget! 


Du va min stösta, första kärlek och jag kommer aldrig att glöma det! vad som än händer kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta. 


glad alla hjärtans dag allihop  

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards