Denise Love Music!

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av denise selnert - 6 mars 2014 21:33

Alltså, nu känns det som att jag börjar bli skit dålig på att göra inlägg igen... men bor man mitt ute i skogen så finns det ju så mke annat du kan göra än att bara sitta vid datorn! (not)   


Jag ser verkligen fram emot i morgon, vissa kanske vet vrf men inte alla isf skriver jag det antagligen i mörn kväll för vill att det ska vara en överraskning för vissa och vill verkligen inte riskera att de får veta nu såhär kvällen innan!  

Imörn kväll ska jag iaf med min kusin och syrra till stan för att äta go mat och se på bio, har liksom inte pratat med min kusin på jätte länge vilket verkligen är synd, och snart ska hon utomlands och vem vet när hon kommer tillbaka  

fast nu ska jag försöka övertala mamma och pappa att vi kan titta på ett avsnitt av supernatural innan jag tar natta och väntar in möran!


SNART HELG GUBBAR!

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards