Denise Love Music!

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av denise selnert - 10 mars 2014 20:40

vaknade tjugo över sex mörse och kände att jag var värd att sova ett tag til så fortsatte att sova till tio över sex. då gick jag upp, tog på mej klär och åt frukost,   och för första gången på länge kände jag inte "helvette de är måndag en hel vecka kvar till helga" utan jag gick upp och tänkte "ny vecka nya möjligheter"   men så kommer man till skolan och då får man slängt i ansikte att man ser grotesk ut för att man inte har nö smink och inget plattat hår.  Vissa kanske inte tar illa upp, men jag gjorde faktiskt det, alla säger hela tiden "men varför sminkar du sej så möe? man behöver inte allt det där för att va fin..." 

Jag tror inte ett dugg på folk som säger det här, jag slår vad om att de någon gång dissat nön för att den inte ser ut som en själv eller för att den är för annorlunda!  


Kan ju bara skriva till den personen (dock tror jag inte att hen läser min blogg men..) att jag mådde faktiskt så dåligt så att jag ville åka hem... hur känns det att trycka ner folk på det sättet?! hur skulle du känna??!



Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards