Denise Love Music!

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

hemma bra men borta bäst!!!!!!!!!!!

Av denise selnert - 18 juli 2012 22:43

kom nyss hem från en rolig dag i grums med Rasse, Meg, Linkan och Christian:)jag och Meg åkte te går'n där vi egentligen skulle va men nejnej vi gick istället till orrby för att möta killarna och sen gå ner till trulsen :) när jag och Meg hade gått ner till trulsen ringde vi Killarna ( som va hemma hos Rasse och bytte om för de skulle bada)  och de sa att de skulle komma om några minuter :P när de kom så satt jag och Meg och tittade på när dom stog på bryggan och kände på vattnet! till slut skrek jag och Meg att de skulle hoppa i XD och det gjorde dom XD  jag och Meg hade inte med oss badkläder :P men till slut så sprang jag ut i vattnet med kläder och allt : byxorna va dyngblöta men det gjorde inget, men jag va lika glad för det :D sen när vi skulle gå träffade vi på Moa som kom till trulsen med sina kusiner :D det va jätte roligt att se henne efter så lång tid   frågade henne om hon skulle komma den 28:onde och hon skulle fråga om hon kunde. hoppas verkligen att hon kan!! :) när vi kom tbx typ te Rasses hus så gick jag och Meg i förväg till happy, Rasse och dom sa att de skulle komma så snabbt de kunde, efter hur lång tid som helst ringer jag och Meg till Rasse och frågar " vart faan är ni och vad göör ni ?? " då säger han att Christians cyckel hade gått sönder, och att Christian och Linkan ska hem till Christian och hämta en annan cyckel :P ( lägger oxxå till att rasse sa att han skulle cyckla fort som en gnu till oss XD ) efter ett tag kommer rasse. vi står och pratar tills Christian och Linkan oxxå kommer  :) sen börjar några kasta sten och allt blir bara tråkigare och tråkigare :PPP nu är vi hemma och sitter framför film (twilight) och dricker drickyoghurt :P skit kul avslutning på en ONSDAG!  


vill bara tbx te grums och alla vänner men nejnej det får vi inte för mamma, bara för att när vi va på torp fick hon inte gå in på INDISKA! -.- snacka om jobbig morsa! ( om hon läser det här så vill jag bara säga " hej mamma :) " ) 



men nu vet jag inte vad jag kan skriva mer :P jo jag kan skriva att jag just nu VILL TILL GRUMS!!!! hatar landet -.-



tack och hej leverpastej /// Denise 

   

 
 
Ingen bild

Marre darr :)

19 juli 2012 08:37


Tro mig man trötnar på grums rätt fort

denise selnert

19 juli 2012 10:50

det är ju iaf bättre en här ute :P

 
Ingen bild

Emma Martinsen

23 juli 2012 20:15

Varför är du så elak mot din mamma Denise hon är supersnäll och jag skulle aldrig komma på tanken och skriva så om min mamma! och så är det inte bra heller och lägga ut det på nätet heller ! men vill bara dit bästa så att du vet var rädd om din mamma !:D<3

denise selnert

30 juli 2012 20:42

din mamma e ju hur snäll som helst iaf ://

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av denise selnert - 14 april 2014 18:43

hjärat går inte att få mer helt när man sitter hemma och lyssnar på Raubtier på högsta volym! (det ä dä som jag älskar med att bo på landet, du kan spela hög musik utan att grannarna klagar )     nu till helgen ska jag och några andra vänner från...

Av denise selnert - 29 mars 2014 15:31

 uuh va gött det ä med helg och solen lyser för första gången iår så starkt att man får färg, kommer inte ihåg senaste gången vädret kunder göra en såhär glad!      i fall ni ville veta vrf jag inte skrivit på ett tag är det för att vi har bytt v...

Av denise selnert - 23 mars 2014 19:21

Efter att jag fick världens ilske-utbrott förut gick jag och Meg ut en stund bara för att rensa tankarna, och jag tror nog att det va det bästa jag gjort på länge! Har aldrig varit så där arg på länge!     Mamma sa något till mej förut som gjorde...

Av denise selnert - 18 mars 2014 16:49

Lägret i helgas gick ju verkligen upp och ner kan man säga, fölk svimma, spydde, skada sej, åkte till sjukhus med ambulanser och knaprade alvedon och ipren...    Men för de som inte gjorde något av det tror jag faktiskt att det blev en ganska så ly...

Av denise selnert - 12 mars 2014 19:05

Idag när jag åkte hem från skolan, kände jag mej på något konstigt sätt ovanligt glad. Jag har faktiskt inte varit så glad som jag har varit i dag förens innan nyår!     Fast observera att detta va innan jag kom hem... stod nyss utomhus och spola...

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards