Denise Love Music!

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av denise selnert - 9 maj 2012 19:05

när jag tittar på dej ser du mej inte , när jag pratar med dej hör du mej inte, när jag säger att jag älskar dej går du där ifrån. när man väl inser att han har valt fel, finns det inget att göra. bara stå där och se dum ut. du säger en massa dåliga saker om mej bakom min rugg! men till mej säger du att jag är snygg. vrf? vågar du inte säga till mej att jag är ful och äcklig ? eller vill du inte säga det till dina kompisar... jävligt moget! jag tyckte du var som en ängel på jorden men jag hade fel! DU ÄR EN JÄVLA SKIT UNGE! jag gillade dej, men jag vill inte göra det längre! att släppa taget om dej kommer att bli som att slå en spik i hjärtat. men eftersom att du inte gillar mej så är det ju ingen idé att gilla dej!


allt kan gå itu men mitt hjärta gick nyss i tusen bitar :'((((

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards