Denise Love Music!

Alla inlägg den 2 april 2012

Av denise selnert - 2 april 2012 21:21

oj, snart är den här dagen slut ... det gick jävligt fort :P har inte hunnit att tänka så mke på själva dagen utan har liksom bara tänkt på att det snart är torsdag :DDDDDDDDD vrf jag längtar så tills på torsdag vet jag inte. jag brukar inte längta så mke men det gör jag iaf :D helt sjukt xD det lev mke roligar när Martin och Jimi vaa med :) det blev liksom skit ruuligt ;D ni som läser det här kanske tror att jag är kär i någon utavdom, men det är jag inte. Det är väll inget fel på att va tjej och ha killkompisar elle ? jag känner tjejer som bara har killkompisar och dom är ju skit snälla o.s.v som i dag tex: jag hade grupporv i so:n fick jobba i samma grupp som Sami, Alex och Jocke. och så säger Sami så här:

- du är kär i Jimi du!

och jag vet ju faan inte vad jag ska säga så jag säger ju bara :

- ärligt, tror du att jag är kär i den där ??...(pekar på Jimi)

då står ju så klart Jimi och juckar på stolen -.- 

seriös man kan va ...

och då säger ju Alex:

- vi vet ju inte ens om han är människa ...

och så börjar vi as garva!

och Jimi han fattar ju ingenting. 

Jag kan ju stå framför Jimi och säga att han är AS SNYGG! för det är han ju ! men jag är ju inte kär i honom...och alla tror ju det också känns det som eftersom att vi pratar ganska mke och vi sparkar varandra.. men det kan väll kompisar göra också?? elle?? 

jag kan stå för att jag tycker att Jimi är snygg. det kan jag. men jag kan ju inte säga att jag är kär i honom. jag va kär i honom i 6:an och det minns jag! hhahaha det glömmer jag aldrig ;D men då kunde jag ju inte säga att han va snygg till vem som helst. men nu kan jag det ;P 


alla som läser det här! vad tycker ni ? är det konstigt att ha killar som kompisar om man är tjej ? vill ha alla olika åsikter. snälla säg vad ni tycker ! 


pussar och kramar //DENISE SELNERT!



  LOVE IS IN THE AIR! 

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards