Denise Love Music!

Alla inlägg den 5 april 2012

Av denise selnert - 5 april 2012 23:49

jaha och i mörn blir det kusinerna dåe ;D <3


god natt alliihop <3


pussar och kramar // DENISE SELNERT! <3


  COOL! 

Av denise selnert - 5 april 2012 23:04

det va så här att jag igentligen skulle göra ett videoinlägg, men jag kan inte just nu för nu har jag duschat och jag ser förfärlig ut -.- så det får bli att skriva endå ;D


Dom som läste min blogg igår vet att jag nu har kille . han heter Jimi och är världens sötaste, snällaste, snyggaste, charmigaste killen jag träffat <3 i mörse när jag satt i bussen ville jag knappt gå av, för jag visste inte vad jag skulle göra .. jag är inte van vid att komma till skolan och ha min KILLE i samma klass som jag går i ... men det gick ganska bra <3 för första lektionen hade vi olika lektioner :P han hade kemi och jag hade fysik <3 sen hade jag rast och han hade fysik xDD ( om ni undrar vrf det va så, är det bara att fråga xD) sen va det språk och det va också så där , ganska bra alltså, han har spanska och jag har franska<3 på franskan redovisade vi om olika platser i paris. jag forskade om Moulin rouge. sen innan vi slutade franskan fick vi ett vartsitt påskägg :D det va mums ;D sen när Jimi kom upp för trappen hade han tydligen betättat för alla killarna i klassen att vi va tsm. och då va ju alla killar på och så " ohh Jimi har skaffat brud och " ta det lite lungt nu Jimi" m.m då sa Jimi bara te dem att de bara va avundsjuka <3 sen va det lunch. det va äcklig korv gryta med mackaroner eller bränd klyfftpotatis :P det va INTE gått! efter skolan gick jag, Jimi, Sofie, Meg och Amanda till pizzerian för att äta innan teatern. på pizzerian träffade vi Marius. han följde oss till kulturskolan och va med på teatern :D han spelade Arif, en peddo pizzabagare xDD jag ville igentligen spela Emma " huvudrollen" men det fick jag inte utan jag ska istället spela Anna som är Emmas kompis och som ser ut som ett emo -.- Jimi ska vara Sebastian " den goa grums killen som Emma blir tsm i slutet" Martin ska vara Emilio "playern som (alla) tjejer vill ha " Sofie ska vara Fancy" en fjortis" Amanda ska vara Jojjo " en annan fjortis och Miranda ska vara Jonas "en kompis till Anna och Sebbe" när vi slutat gick vi ut och väntade på att pappa skulle komma <3 nnär han kom åkte vi och lämnade Sofie och sen åkte vi hem. nu sitter jag i tv:rummet och tittar på någon slags nyhets kanal :P ja ha och nu  är det golf XD jag är skiit trött men får inte gå och lägga mej ... för pappa är inte inne och mamma är på sjukhuset med Lemonie. och Malte är uppe och sover. därför måste jag vara vaken -.- för att Malte kanske vaknar och skriker ... -.- Det jobbigaste är att Meg ligger bredvid och sover i andra soffan ;P jaja men jag går nog och lägger mej endå. om malte vaknar får han väll skrika -.- det är inte mitt fel att pappa skaffade får som lammar just nu -.- 


oj just det ... det va nog jag XDDDDD '


pussar och kramar // DENISE SELNERT!


  ÄLSKAR DEJ JIMI <3 

Presentation


15 årig tjej som älskar musik och vet att det kan lösa alla problem som man kan stöta på!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards