Denise Love Music!

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av denise selnert - 16 mars 2012 20:43

jag vet inte vad jag ska göra kan inte någon ge mej ett förslag? har jätte tråkigt -_- kanske kan se på en film, men vilken film?! har jätte mke film och kan inte välja .. 


just nu tittar jag på disney och nyss såg jag " nördprinsen " den va faktiskt inte så dålig! den va faktiskt ganska bra :) skulle vilja ha den filmen sen när den kommer ut.  










jag har TRÅKIGT! <3 

Av denise selnert - 16 mars 2012 19:20

har tråkigt ! Men faan va kul det kan vara att se på disney ;D

Av denise selnert - 16 mars 2012 17:34

 

 
Av denise selnert - 16 mars 2012 17:15

underbar dag i dag med raringar på skolan .. vi gjorde inte så mke men det va ju roligt endå ;D

nu sitter jag och snackar med Rickard på skype ;D han spelar awesome musik :D det e ganska roligt!

nu ska familjen snart och grilla och jag ska stanna hemma för jag örker inte åke dit ...

så komentera och ställ frågor snälla ! det kan va om va som helst <3

Ovido - Quiz & Flashcards