Denise Love Music!

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av denise selnert - 23 mars 2012 22:02

i dag vill jag säga grattis till en person som jag aldrig kommer att glömma och som betyder hur mke som helst <3 den älsklingen heter Nathalie och bor långt från mej :( glömmer aldrig dej älskling<3 saknar det som in i norden<3

här är en bild :

 du tog med dej halva mitt hjärta gumman <3   

Av denise selnert - 23 mars 2012 18:02

äntligen fredag sista skoldagen i veckan och det är också dagen vi slutar tidigast ;D i dag kom Moa med Meg hem och nu ska dom säkert titta på någon tööli film -.- jag ska sjävl se på film i mitt rum snart men jag vet inte vad jag ska se :p kan någon ge förslag ?  nu sitter jag och pratar med Kinder och Rickard men Sofie saknas :( snälla Sofie logga in ... det är tråkigt utan dej <3 jo, föresten Emma va tbx i skolan idag :) har saknat henne jätte mke <3


jag vill inte sitta här , jag vill te grums och gå på gårn och ica där Alex jobbar just nu :'( <3


pussar och kramar // DENISE SELNERT!


Av denise selnert - 23 mars 2012 05:38

äntligen är det fredag ! har längtat :D då blir det att sluta tidigare och sen hem och titta på film eller något sådant ;D

men nu ska jag te skolan först ;D 


pussar och kramar //DENISE SELNERT!

Ovido - Quiz & Flashcards