Denise Love Music!

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av denise selnert - 30 mars 2012 16:56

rolig dag i skolan idag ;D förutom det att Maja sa att jag va kär i Jimi!!! det är jag INTE! bara för att jag tycker att han e as snygg så behöver jag ju inte va kär i honom -.- så sorry Maja, du hade fel, jag gillar inte Jimi på det sättet! han är bara en kompis :P 


på musiken i dag såg vi vidare på "Phantom of the Opera" den är jätte bra tycker jag ;P har ju liksom sätt den några gånger ;D om jag ska vara riktigt ärlig så skulle jag vilja kunna sjunga opera... det är världens mets svåra sångsätt! men endå så är det ganska fint :) men det är ju väldigt skrikigt ;D 


vill bara att det ska vara torsdag :P för på torstagar är det oftast teater ;D längtar som in i faan!!!! kan inte sluta tänka på i går ;D hahahaaha det va jätte kul :D önskar bara att Marre nöff kunde vara med :( <3 skulle vara jätte kul att ha sin bvf med <3 


nu snart kommer pappa hem med chips, godis och dricka ;D sen blir det att välja en film och se på till det ! <3

men jag ska nog göra något annat nu ;D tex spela lite på Spela.se ;D hahahahahaha NO LIFE! 



pussar och kramar // DENISE SELNERT!



 ÖNSKAR ATT DET VA DU OCH JAG!

Ovido - Quiz & Flashcards