Denise Love Music!

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av denise selnert - 26 mars 2012 20:35

dagens grattis , elle dagens tankar får Lemonie min syster <3 saknar henne <3 

en blid på henne ooch Malte <3

 saknar dej syrran <3  

Av denise selnert - 26 mars 2012 19:58

har vart trött hela dagen p.g.a att vi har ställt om klockan antagligen :P i daghar det inte vart så roligt :P vi har inte gjort något spännande under hela dagen, det bästa va när jag slog Martin på röven och sa fjortis till honom ;D, det näst bästa va när vi fick sluta 5 minuter tidigare :P failat med gött som faan ;D på franskan va det roligt :D vi forskade och jag forskade om Moulin rouge det är som en cirkus och en strippklubb :P haha jätte fail ;D min kompis forskade om Lovreen och för henne gick det ju sådär :P hon gick istället in på någon sida och säg på killar i cam som antagligen runkade elle va jätte fula ;D men det va en kille som va snygg :DDDDD hahahahahahaha asg han va AS HET ! hahahaha. jag och Emma satt i nya antrén när vi slutade och väntade på att alla killar skulle gå så att vi fick spela pingis ;D hahah det va rätt så kul, jag och Emma kan nämligen inte spela oingis så det gick ju .. ja .. det gick ju ... vi säger .. bra :D hahaha...  när vi satt vid bussen och väntade på att den skulle komma så ringde mamma... ville bara börja gråta :'(

hon sa att hon va på sjukhuset med Lemonie :(

och att Lemonie har diabetes *stavning* ..... började nästan grina <3 ska åka till sjukhuset i mörn och hälsa på henne <3 hoppas att hon mår bra <3 och vill bara säga att hon betyder mke <3 så nu sitter jag och Meg helt ensamma hemma och vet inte vad vi ska göra D: har redan sett på 2 filmer :P men nu vill Meg se en till film ;D hahaha 


Pussar och kramar // DENISE SELNERT!

Ovido - Quiz & Flashcards