Denise Love Music!

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av denise selnert - 25 mars 2012 21:15

i dag vill jag säga grattis till Meg som är min syrra <3 hon är bara ett år yngre en mej men vi är ändå väldigt lika <3

en bild:


 love you sis <3  

Av denise selnert - 25 mars 2012 20:03

en ganska bra dag i dag, har inte gjort så mke men endåe.. satt framför datorn i 3 timmar och tittade på roliga skämt :P haha asg!! ;D mamma var på möte och pappa va hos någon kompis med Malte , meg och jag satt franför tv:n och såg på Eclipse fast vi såg inte precis på den.Meg satt vid moblien och jag målade påsk brev ;)  nyss åt vi middag ;) det var en riktig skrytar middag körv me brö och för dom som inte ville ha det fanns det våfflor ;D 


jag vet inte vad vi pratade om men sen kom vi in på frisyrer och då började pappa prata om rastaflätor.. och då sa han :

när man har rasta frätor så duschar man aldrig håret.

och jag blev liksom " va men nej det gör man väll? " och pappa bara " nej " 

om någon med rasta flätor läser det här så kan du ju skiva till mej och säga om det är sant eller inte :P 


pussar och kramar // DENISE SELNERT!

 <--- vrf finns det så många smillysar *stavning* 

Av denise selnert - 25 mars 2012 20:00

haha hittade den här när jag skulle kolla igenon mina videor :P haha han betyder mke för mej <3


 

Av denise selnert - 25 mars 2012 12:24

underbar dag idag ! soligt ute men det blåser lite mke tycker jag :P kaninerna är ute i sommar luften och mår gött <3 jag har städat mitt rum och nu snart ska jag ut på äventyr ;) 


pussar och kramar // DENISE SELNERT!


 <---- haha va sööööt ;D 

Av denise selnert - 25 mars 2012 00:49

jaja idag kan man väll inte säga att det är men för ca en timme sen skulle jag ha sagt grattis till Martin som är min bästa killkompis <3 han fyllde 14 år i går och det passar honom jätte bra ;D så nu är han en fjortis ;D hahahaha asg ! Martin betyder väldigt mke för mej och jag hoppas att vi alltid kommer att vara bvf <3 

här är en bild på Marre nöff:

    SES PÅ MÅNDAG MARRE NÖFF <3


  

Av denise selnert - 25 mars 2012 00:48

har sett film, och vart ute och gått ;D haha sorry att jag skriver så sent men såg nyss på film med mamma och pappa ;D den var ganska bra faktist 3 timmar lång va den också :P den hette true women . 

Ovido - Quiz & Flashcards