Denise Love Music!

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av denise selnert - 18 mars 2012 21:27

det här e en ny grej jag har börjat med <3 i dag vill jag säga grattis på 13 års dagen till Jacob <3 en söt, snygg, och helt underbar kille <3 hoppas du får en bra dag mannen ;) här kommer en bild på födelsedags barnet <3

 grattis sötnos <3  

Av denise selnert - 18 mars 2012 21:21

sitter värkligen och dampar på skype med Sofie och Rickard, men Sofie går typ hela tiden på toa ;D hhahahahahahaha asg , så då sitter jag och Rickard bara där och säger inget ;P  

så vad tycker ni om min blogg ? jag gillar den iaf :) det känns som att det är jag ! den passar mej ;D om ni undrar fick jag idén av min going Sofie puss gummsan älskar dej <3

Av denise selnert - 18 mars 2012 20:12

älskar härliga dagar ;D, i dag har jag vart på loppis från 11-3 ;D och sen åkte vi hem till Megs faddrar och åt natchos och sen köttbullar och rödbetssalad ;D  sen spelade vi en massa spel det va as roligt ! och nu sitter jag framför datorn och chattar och pratar med de betydande på skype <3


AWESOME dag <3

Ovido - Quiz & Flashcards