Denise Love Music!

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av denise selnert - 27 mars 2012 21:53

i dag säger jag grattis till en ren..... jag visste inte vem jag skulle ta ;D

en bild :

 

Av denise selnert - 27 mars 2012 21:32

i dag va det ingen jävla vanlig tisdag som består av skola, gitarr, hämtad, sova... utan idag va det en jätte rolig dag med klassen i karlstad <3 när jag och Emma gick av bussen på skolan gav jag min gitarr te Olivia :) (hon hade gitarren i sitt skåp " hon har ett stort skåp" ) sen gick jag och Emma ner till buss station där killarna redag stog och väntade ;D sen kom Sofie och dom .. sen kom lovisas gäng ... och sen kom Petter ! han kom 5 minuter för sent :P men det gjorde endå inget ;D alla satte sig på bussen :P jag och Emma satt bredvid varandra och Lovisa och Jennifer satt franför. vi åkte en liten bit och bussen stannade igen , och va det inte Alex som gick på bussen ;D haha jo det va det ;DDDD Emma och jag ville skojja luíte med honom så vi skickade ett sms te honom och skulle se om det hördes när han fick det .. men det gjorde det inte :P men han svarade på sms:n men det va ganska roligt att se honom skriva sms:n och sen när han fick veta att vi satt i samma buss va det ochså ganska roligt. ni kanske tyccker att jag och Emma har dålig humor med så är det inte ! utan då är det ni som har dålig humor ;D sen när Alex hade gått av så satt jag och Emma och skrev sms te varandra , även om vi satt precis bredvid varandra :P haha det va jätte roligt ;D när vi kom fran te stan mötte Natti och Saila oss vi station :) då gick vi en liten bit och stannade vid en staty som skulle visa karl IX (9:nde) det va boring! sen gick vi till en ny staty som visa Sola i karlstad ;P det va inte helle så kul :P sen gick vi vidare till muséet, det va inte så kul vi satt bara i ett rum och tittade på en power point -.- sen gick vi till tingsrätten, det va ganska roligt att se att klassen faktiskt kan va tyst :) efter det gick vi till McD och åt . sen gick jag, Emma, Miranda och Sofie runt på stan. jag köpte en present till Lemonie, jag köpte en målar bok och BRA pennor ;D sen gick vi te buss station och åkte hem igen;P killarna hade det jätte kul i bussen, de satt och pratade med buss chaffören hela turen och störde honom till och med när han pratade i telefon :P när vi kom te grums igen gick jag, Emma och Sofie upp te skolan och satt ute i Solen tills Meg slutade ;D när Meg kom sa vi hej då te Emma och gick till kulturskolan :) där jag och Meg spelade gitarr och piano. efter det va vi på går'n ett tag :P tills pappa kom och hämtade oss. då åkte vi in till stan igen och besökte Lemonie <3 har saknat henne jätte mke, men endå så har hon inte vart borta mer en en dag :P  nu sitter jag hemma och ska snart gå och lägga mej ... vilken dag va ;DDDDDDDDDD hahaha i mörn blir det att åka hem direkt ;D 

God natt nu ska jag sova <3


pussar och kramar // DENISE SELNET!

Ovido - Quiz & Flashcards