Denise Love Music!

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av denise selnert - 28 mars 2012 16:56

det va faktiskt en ganska bra dag i dag :) vi hade Engelska läxa och jag visste alla orden även om jag inte hade tränat på dem:P på matten började jag i ett annat häfte <3 på rasten efter matten lärde jag mej att åka skateboard :) jag är jätte duktig säger Sofie och Emma. Jimi är en jätte bra lärare, tack Jimi :) till mat va det stuvade mackaroner med köttbullar :) det va gööt de ;D sen va det svenska, vi hade bara svenska i 15 minuter för sen skulle va ha bad ;D på badet lärde jag mej att stå och dyka :D tack mina lärare Sofie och Jimi :) sen fick vi inte bada mer för då skulle våran idrottslärare på hockey match, tsm med några andra lärare skulle de spela mot grums tjejerna , det va jätte kul att se lärarna för jag visste inte att det va så bra !!! jag vet inte hur det stog till slut med jag tror nog faktiskt att det vann :P när vi gick tbx te skolan så körde det förbi en bil och stängte vatten över mina ben -.- 

nu sitter jag hemma framför datorn, men nu ska jag gå ;D


pussar och kramar // DENISE SELNERT!

Ovido - Quiz & Flashcards