Denise Love Music!

Alla inlägg under mars 2012

Av denise selnert - 21 mars 2012 06:11

nu är det äntligen onsdag, elevens val i skolan och sova när man kommer hem ;D


pussar och kramar //DENISE SELNERT!

Av denise selnert - 20 mars 2012 19:56

i dag är det inte heller någon som fyller år ;P men jag vill ändå säga grattis till en speciel person <3


jag vill säga grattis till Alex som jag saknar som in i faan! jag vill säga grattis till honom för att han vann mitt hjärta<3 och jag har aldrig slutat att tänka på honom <3 han kan säga dumma saker te mej ibland men jag vet inte, jag gillar honom endå <3 kommer aldrig glömma tiden i vintras <3 saknar dej otroligt sötnos <3

här kommer en bild <3

 sötnos <3  

Av denise selnert - 20 mars 2012 19:49

tjennare allihopa, i dag har det inte hänt så mke i skolan. bara det att någon slags prov grej i so:n va inställd och franska läxan skippades ;D det va gööööööööööööööööt! Emma är fortfarande sjuk  det är inte kul!!!! efter skolan gick jag, Meg och Sofie te kulturskolan ;p där vi skulle spela gitarr och piano... sen när vi var klara med det gick vi ner till ica ett tag där en snygging satt i kassan ;D vi köpte typ inge, jo vi köpte ju glass ;DDDDD sen gick vi te går'n ;D det var inte så kul i början men sen blev det kul ;D hhahahahaha asg <3 nu sitter jag i mitt rum helt fucking alone och undrar vrf jag inte hade "dej" här hos mej som under vinterlovet <3 :'( saknar dej jätte mke <3


pussar och kramar // DENISE SELNERT!

Av denise selnert - 20 mars 2012 05:39

fy faan ny är det tisdag -.- en hel jävla vecka i skolan kvar ... men jaja i dag är det iaf gitarr  och piano! så kommer inte skriva förens sen i kväll typ :P jaja men ni får väll stå ut ;D hahaha 


pussar och kramar//DENISE SELNERT!

Av denise selnert - 19 mars 2012 16:40

I dag vet jag ingen som fyller år men jag vill endå gratta någon ;D så då har jag valt ut en kompis som jag inte har haft mer en ca 2 år, hon är världens snällaste och det känns som att jag har kännt henne lika länge som jag har känt Emmsi <3 så grattis goingen Sofie <3

här kommer ett kort <3

  love u <3

Av denise selnert - 19 mars 2012 16:20

Blev väckt at pappa klockan 6:00 (en kvart för tidigt -.-) och kunde inte somna om hur mke jag en försökte! sen klockan kvart över sex gick jag upp och tog på mej kläder ;D i dag blev det ett vitt linne och bak och fram byxorna ;D sen satte jag på lite musik på datorn medans jag satte i plattången. Det gick åt helvete att platta håret för det va så fett! skit äckligt ! endå så duschade jag kvällen innan ! det måste va det där tjeckiska shampoot ;( 

men i bussen så började Rikkie smsa och nu kallar jag mej för hans kärleks docktor ;) hahaha tänker inte berätta vrf! i skolan va jag ensam på möran så jag satt vid Crizze, Ebba, Julia, Sofie och dom... för Emma va sjuk i dag :( saknaar henne jätte mke och hoppas att hon kommer i mörn <3 krya Emmsi KRYA! <3 

Natti va sjuk hon också ( vår mentor ) så vi hade inställd mentorstid. som gött va! 

i slutet av dagen så skulle vi ha SO redovisning :/ men som tur va så kunde inte Saila ( läraren ) komma :P så vi fick ha vikarie. Vi gjorde precis ingenting på lektionen ;P i slutet av lektionen kom Linus, Sami m.f och sa te mej :

- hahahahaha du va kär i Jimi i sexan hahahahaha!

och jag bara:

- umm, ja det va jag. det är väll inge fel på det ?

killarna blev så jävla utägda ^^

och ja jag va kär i Jimi i sexan men k-bry han ÄR ju skit snygg! ;D

jag har inte några problem med att säga att  jag va kär i honom, för jag tycker faktiskt fortfarande att han är snygg men jag är inte kär i honom, men jag skulle nog vara det om han va kär i mej ;)

känner mej player -.-

nu sitter jag vid datorn hemma och vet inte vad jag ska göra ;D hahaha får väll ragga lite ;) nej jag söjja bara hahahahahahaha asg .

ska nog se vad pappa, Meg och de andra gör ;D 


om det är någon som har skype kan ni adda mej 


denise.selnert

och mitt skype namn är: Däänizzze för faan !


pussar och kramar // DENISE SELNERT!  


Av denise selnert - 18 mars 2012 21:27

det här e en ny grej jag har börjat med <3 i dag vill jag säga grattis på 13 års dagen till Jacob <3 en söt, snygg, och helt underbar kille <3 hoppas du får en bra dag mannen ;) här kommer en bild på födelsedags barnet <3

 grattis sötnos <3  

Av denise selnert - 18 mars 2012 21:21

sitter värkligen och dampar på skype med Sofie och Rickard, men Sofie går typ hela tiden på toa ;D hhahahahahahaha asg , så då sitter jag och Rickard bara där och säger inget ;P  

så vad tycker ni om min blogg ? jag gillar den iaf :) det känns som att det är jag ! den passar mej ;D om ni undrar fick jag idén av min going Sofie puss gummsan älskar dej <3

Ovido - Quiz & Flashcards