Denise Love Music!

Alla inlägg under mars 2012

Av denise selnert - 12 mars 2012 11:22

äntligen!!!! nu är det iaf sol och varmt väder och bara gött <3 man kan ha uppen dörr och det blir inte kallt och snö inne ! det är vår för faan ! det är världens bästa tid på året! fåglera som sjunger och solen som steker. var nyss ute och gav korna vatten och fåren mat och vatten, och så tog vi ut kaninerna för första ången i år <3 dom tyckte säkert att det va gött <3 nu är det bara på med kortbyxor, linne och sunglasses;D

 

Av denise selnert - 11 mars 2012 21:21

Den här dagen har inte vart så dålig tycker jag ...

har inte gjorts så mke, bara vart ute ocg gått med Mamma,Meg och Malte, suttit framför datorn, sett film, åte godis, druckit dricka;D , och ... ja ... vad faan har jag gjort mer...nej inget.

filmen jag och Meg såg hette : what heppend in Vegas. den va jätte rolig det får beetyg 8/10 av mej. den kunde har vart bättre tycker jag ;D
just nu sitter jag i tv rummet helt själv och väntar på att Mamma ska komma hit och se på film med mej eftersom att Megge,Lemonie och Nathalie sitter där uppe och tittar på "äckta människor" , Malte ligger och sover och pappa har åkt till tjeckien med jobbet. jag försökte få med mej meg men det gick inte så bra ;D för när jag sa att vi skulle titta på "stollthet och fördom.


men nu kom mamma tbx så cha dåe ;D 

Av denise selnert - 11 mars 2012 18:19

man vet att man har nolife när man sitter och tar kort på sej själv ...-.-          

Av denise selnert - 11 mars 2012 10:10

ja ha och nu va ju melodifestivalen över dåe... tyckte inte om låten specielt men det funkar ju ... 


jag trodde att det skulle bli 

1. Danny

2. Loreen

3. Ulrik


men så blev det ju inte det blev ju 


1. Loreen

2. Danny

3. Ulrik


va fel jag hade ...



cha dåe <3

Av denise selnert - 7 mars 2012 18:12

älskar orgentalisk dans <3

Av denise selnert - 5 mars 2012 18:08

hahahahhaha, det e ganska pinsamt att att prata med vuxna ibland specielt när dom frågar hur det är med en och sen frågar " har du några frågor om något annat t.ex som sex, samlag..." då vill man bara försvinna...hahahahahahahahahahahahahaha (asg) . hahaha och sen säger man ju efter det " nej jag har nog koll på allt det där " -.- blir trött på mej själv ibland -.-


<3 

Av denise selnert - 4 mars 2012 19:46

borta bra men hemma bäst <3

Av denise selnert - 1 mars 2012 18:59

nu sitter man ju och lyssnar på killera på skype när dom, SPELAR!


----------.........................-----------------------

Ovido - Quiz & Flashcards